100% tevredenheidsgarantie | Snel & veilig bezorgd via PostNL | Gemakkelijke betaling met Ideal, ApplePay of CreditCard
Alles over retournering en verzenden vind je hier
Hoe werkt ons retourproces?
Heb je een artikel gekocht, maar is het toch niet helemaal wat je voor ogen had? Dan hebben wij voor al je aankopen een bedenktermijn van 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen dit termijn kun je retourneren, je bent zelf aansprakelijk voor de verzendkosten van het terug sturen van het product . Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint het termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Na ontvangst van je product zullen we binnen 3 werkdagen het geld terugboeken. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. FunCards verkoopt uitsluitend authentieke en in nieuwstaat verkerende producten.
Retour aanvragen? Doe dit gemakkelijk en snel via ons contact formulier, vermeld wel even je ordernummer in de opmerkingen.
Pre-Orders
Pre-order artikelen zijn producten die zijn aangekondigd maar nog niet zijn vrijgegeven door de fabrikant. Als een product in de toekomst opnieuw wordt uitgebracht of opnieuw in voorraad komt, wordt het in onze winkel ook gemarkeerd als “pre-order”.
Betalingen voor pre-order artikelen worden direct na het afrekenen geïnd. Hoewel we uw bestelling onmiddellijk in rekening brengen, accepteren we ook annuleringen vóór de releasedatum en/of verzending van de artikelen. In dat geval zijn onze annuleringsvoorwaarden van toepassing.
Verzenden Pre-Order
De producten worden verzonden rond de releasedatum die op de productpagina staat, maar houd er rekening mee dat de releasedatum soms kan worden uitgesteld door de fabrikant. Wij doen altijd ons best om de productpagina’s up-to-date te houden voor het geval er wijzigingen worden aangekondigd door de fabrikanten, zodat onze klanten te allen tijde op de hoogte zijn.
Het wordt NIET aanbevolen om voedingsmiddelen te kopen met pre-order items die nog maanden onderweg zijn, omdat houdbaarheidsdata en beschikbaarheid van voedingsmiddelen niet gegarandeerd kunnen worden op het moment van de release van pre-order items.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan iedereen gebeuren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.